אודות

יצירה עבורי היא עולם ומלואו. זו כמיהה תמידית לעשייה בעלת משמעות, לחיבור, להתכה, לבריאת יש מאין. כאשר מעשה היצירה מבוצע עבור אחרים, משולבת בו תחושה נעימה של נתינה, של יכולת עשייה למען הזולת, וסיפוק, עקב שביעות הרצון של מי שעבורו היא נוצרה.

מאז סיימתי את לימודי האדריכלות, עיקר העשייה היצירתית שלי מתמקד בהובלת תהליכי תכנון המשלבים פרקטיקה ומימוש ערכי ותחושתי, שתוצאתם תכנון אדריכלי ייחודי, בעל משמעות ותחושה טובה עבור לקוחותי, בין אם למגורים, בין אם למטרות אחרות.

את הסטודיו, העוסק במגוון פרויקטים, הקמתי בשנת 2001. אופיו של המשרד מאפשר קשר ישיר ורציף, ויצירת דיאלוג קשוב בין לקוחותי וביני. עבורי זהו תנאי הכרחי לתהליך יצירה איכותי בכל הבט אפשרי. כל  לקוח כמו גם כל פרויקט הינו יחיד, מיוחד, וזכאי לתשומת הלב המלאה לאורך כל שלבי התכנון והביצוע, כך שהתוצאה בסיום הנה תוצר ייחודי.

היצירה האדריכלית, תחילתה ביצירת קומפוזיציה מרחבית ובניית מערכת היחסים בין החוץ לפנים, המשכה בהעמדת הריהוט, בחירת החומרים, הגוונים והפרטים. נוכחותם, והאופן בו אנו חווים כל אחד מהמרכיבים הללו, כמו גם התחושה הטובה, מושפעים בראש ובראשונה מהאור. מכאן החשיבות הרבה אותה אני מייחס לכמות, ואופן נוכחותו של האור בחלל, כמרכיב מהותי ביצירת החוויה. זו היא אדריכלות מוארת.

רם סגל אדריכל תכנון אדריכלי אדריכלות מוארת מזכרת בתיה אור תאורה מרצה הרצאה הרצאות ram segal architect architectural design illuminated architecture light lighting mazkeret batya israel lecture lecturer

1993 - 1994:

סיום שנת הלימודים הראשונה לתואר, בפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים ב-'Politecnico di Torino', איטליה.

1994 - 1998:

'מוסמך לארכיטקטורה', כבוגר בהצטיינות, מטעם ה'טכניון', חיפה, הפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים.

1998 - 2001:

התמחות ועבודה במשרד אדריכלים  'י. ציפרוט אדריכלות בע"מ', בתחומים: מבני ציבור, בניה למגורים ובינוי ערים.

2001 - ואילך:

הקמת סטודיו 'אדריכלות מוארת' לתכנון אדריכלי, עיצוב פנים, תאורה אדריכלית, וניהול התכנון במגוון רחב של פרויקטים פרטיים, ציבוריים ומסחריים.

מרצה ומנחה בנושאים: תכנון אדריכלי, תכנון ועיצוב תאורה, הנחיית פרויקט גמר ועיצוב פנים. מרצה במגוון רחב של נושאים בתחומים הרלוונטיים, בהתאמה לקהלי יעד שונים.תיה אדריכל מזכרת בתיה אדריכל רם סגל

2019 - ואילך:

דוקטורנט בפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים ב'טכניון', חיפה. נושא המחקר 'חווית אור'.

אדריכל במזכרת בתיה אדריכל מזכרת בתיה אדריכל רם סגל